Sunday, September 17, 2006

Free TV!


Σιγά σιγά οι μέρες των "διακοπών" μου στην Ελλάδα λιγοστεύουν και η επιστροφή μου στην Αγγλία γίνεται πραγματικότητα με μια αντίστροφη μέτρηση που σημειώνει δύο εβδομάδες. έτσι και το blogging αρχίζει ξανά να γίνεται μέρος της καθημερινότητας μου. Μετά απο ένα εκπληκτικό καλοκαίρι που με έβρισκε συνεχώς με μια βαλίτσα στο χέρι και κάπως αδρανές όταν έρχεται στο θέμα του internet,πράγμα που σημαίνει ότι είχα εγκαταλείψει τελείως το δύσμοιρο το bloggaki μου, τώρα είναι ώρα να γυρίσω στις χειμερινές συνήθειες και να ασχοληθώ με αυτά που είχα παραμελήσει αυτούς τους 4 υπέροχους μήνες.
Για να γίνει, λοιπόν, το κατάλληλο come back το πρώτο post αφορά κάτι που προσωπικά με ενθουσίασε και το οποίο θα τιμήσω δεόντος τους επόμενους μήνες όπως νομίζω και πολλοί άλλοι φοιτητες στο εξωτερικό σαν κι εμένα.
Τηλεόραση free μέσω internet. Εδώ μιλάμε για κεντρικά και μεγάλα κανάλια και όχι για κάποια που δεν έχουμε ξανακούσει+ την χάλια ανάλυση όπως μας παρείχαν κάτι άλλα προγράμματα.
Σίγουρα όταν βρίσκεσαι έξω αυτό που σου λύπει περισσότερο δεν είναι η ελληνική τηλεόραση αλλά κάτι είναι και αυτό!
So enjoy...

NET / αντ1 / mega / star / alter / alpha


Thanx to skoumas and crazy monkey