Wednesday, February 28, 2007

5 Πράγματα για το Τσιγγανάκι....


Ήδη καθυστέρησα να ανταποκριθώ στην πρόκληση που μου έκανε η Terran Girl αλλά και η φίλη μου Ανατολή και νομίζω πως ήρθε η ώρα να ξεχρεώσω το χρέος μου ;)

So, let the game begin...!

1) Το παρατσούκλι thegypsy βγήκε επειδή απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου νιώθω μια απίστευτη ανάγκη που δεν μπορώ να καταπολεμήσω. Αυτή του να ταξιδεύω όσο πιο συχνά μπορώ, όπως ακριβώς και οι τσιγγάνοι. Είναι ανάγκη και απλά πρέπει να την ακολουθώ χωρίς να με νοιάζει που θα με βγάλει...

2) Σε κάποια άλλη ζωή θα ήθελα να είμαι αετός. Τους θαυμάζω και παράλληλα τους ζηλεύω οικτρά. Ζηλεύω τα φτερά τους. Νιώθω ότι έχω τα ίδια φτερά στην καρδιά μου αλλά αυτή η ελευθερία, η ανεξαρτησία, η ομορφιά, η δύναμη που έχουν οι αετοί μου προκαλεί δέος.

3) Ταυτίζομαι απόλυτα με τον χαρακτήρα του Χίθκλιφ απο τα Ανεμοδαρμένα Ύψη. Αγαπώ χωρίς όρια, χωρίς σύνορα, χωρίς περιορισμούς αλλά αν νιώσω προδομένη σκληραίνω πολύ και απότομα σε βαθμό που αλλάζω τελείως τρόπο συμπεριφοράς... Είναι ίσως ένας αμυντικός τρόπος για να προστατέψω τον εαυτό μου, ξέρω πως είναι στα αρνητικά του χαρακτήρα μου, κι έχω προσπαθήσει να το μείωσω έστω, αλλά τελικά that's who I am...

4) Φοβάμαι υπερβολικά τους "βάλτους". Την κατάσταση μιας ρουτίνας που δεν σου αρέσει πια, που την έχεις αφήσει να σε βουλιάζει και να σε πνίγει γιατί εσύ δεν έκανες και δεν κάνεις κάτι για να αποφευχθεί αυτό. Αυτό το σιχαίνομαι και είναι ένας απο τους μεγαλύτερους φόβους μου.

5) Πλέον η ζωή μου μοιράζεται ισάξια σε τρεις πόλεις:
-Είμαι γέννημα-θρέμα Πειραιώτισσα και εκεί είναι και το πατρικό μου, η βάση μου όταν βρίσκομαι στην Ελλάδα.
Άρτα πια έχει γίνει το δεύτερο σπίτι μου. Εκεί περνάω περισσότερο χρόνο κι απο τον Πειραιά, όταν βρίσκομαι Ελλάδα. "Φταίει ο έρωτας" που λέει και το λαικό άσμα... :P:P:P Αλλά, πραγματικά, έχω τόσο υπέροχες αναμνήσεις και εικόνες από εκεί που την αγαπάω πια την Άρτα και μου λείπει η πλατεία και ο Αι Μήτσος όταν βρίσκομαι μακριά...;):):):)
-Και τέλος, το σπιτάκι μου στο Swansea. Μια μικρή γκαρσονιέρα 45τμ που είναι ο αποκλειστικά προσωπικός μου χώρος και που έχω ζήσει τόσα πράγματα εδώ που θα μου φαινόταν αδύνατο να συνεχίσω να βρίσκομαι εδώ και να πρέπει να μετακομίσω...
Σε καθένα απο αυτά τα σπίτια έχω ζήσει ευτυχισμένες και δύσκολες στιγμές. Κάθε γωνιά έχει κάτι να μου πεί, κάτι να μου θυμίσει. Είναι κομμάτια της καρδιάς μου....

My love and Purple Overdose....your turn!!!

Labels:

6 Comments:

Blogger Κέλλυ Μπουσουλοπουλου said...

6)Το τσιγγανακι επεισις προερχεται απο την συνηθεια να καθεσαι στο πατωμα και να χωρευεις με οτι ακουσεις;) σωστα??

7)Κοιμασαι πολυ αργα και με εχεις κολλησει:p

8)Η Αρτα και ο Πειραιας ειναι μια χαρα για το Swansea μην λες πολλα;)

Μακια κουκλι μου ...τα λεμε σε λιγο:p:P:P:P:P:P:P

7:14 PM  
Blogger terrangirl said...

Τσιγγανάκι γλυκό φχαριστώ που έπαιξες :D
αυτή την ταύτιση με τον Χιθκλιφ την καταλαβαίνω απόλυτα. Αλλά δεν είχα σκεφτεί ποτέ ως αρνητικό την όποια αντίδραση στην προδοσία.
Η προδοσία είναι πολύ μεγάλο μαχαίρι και κάπως πρέπει να αμυνθεί κανείς.
Τέσπα φιλάκια καλή μου και σου εύχομαι πολλά πολλά ταξίδια

1:47 PM  
Blogger Jason said...

Από τα πιο περιγραφικά και ακριβή 5 που διάβασα.

1:54 AM  
Blogger monaxopaidi said...

αυτός για τους αετούς δεν το ήξερα!!!! :)

9) υπάρχει και μία φράντζα, νομίζω!

3:54 AM  
Blogger Κέλλυ Μπουσουλοπουλου said...

Skouma to 9) ηταν απολυτως επυτημενο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Μεχρι και πριν κοιμηθει ισιωνει την φρατζα!!!;)

5:55 AM  
Blogger thegypsy said...

Terrangirl:Τιμή μου που με κάλεσες. Το θεωρώ αρνητικό γιατί είναι άσχημο και δύσκολο ακόμα και για μένα μερικές φορές να αποκλείω έτσι απότομα ανθρώπους απο την ζωή μου. Αλλά μην λέμε τώρα καταθλιπτικά:):):):) Ευχαριστώ και για την ευχή;)

Jason: Ευχαριστώ πολύ! Να 'σαι καλά:)

Skouma & Ανατολή: Και οι δυο σας έχετε κάνει από μια φορά και παραπάνω αυτό το "παιχνίδι" όπως και πολλοί άλλοι bloggers, αλλά πουθενά δεν έχω δει να κάνει ένας κακομοιρούλης άνθρωπος το ποστ του, μια φορά και να μπαίνουν μετά οι Ισκαριώτες-οι δικοί του άνθρωποι-και να τον καρφώνουν!!! Ε ναι, λοιπόν, όλα όσα λέτε είναι αλήθεια! Το παραδέχομαι!!! :D:D:D

6:08 AM  

Post a Comment

<< Home