Thursday, January 18, 2007

Re-start

Και κάποιος, κάπου, κάτι μου θύμισε που έλεγε ότι εγώ έχω κι ένα μπλογκάκι!!! Ένα μπλογκάκι παρατημένο και χτυπημένο απο την μοίρα που είναι ακόμα στολισμένο με τα Χριστουγεννιάτικα του(αυτά μας έλειπαν) και που πάνω που σκέφτομαι να το κλείσω να τελειώνω με αυτή την υπόθεση, κάτι μέσα με κρατάει δεμένη μαζί του και δεν μάφήνει... Το αγάπαω το μπλογκάκι μου μωρέ κι ας μην του το δείχνω όπως παλιότερα. Πέρσι τέτοια εποχή έγραφα κάθε μέρα κι έγραφα σκέψεις δεν τολμούσα να πω σε κανένα άλλο. Τώρα είναι κάπως διαφορετικά τα πράγματα δεν μπορώ να εκφράσω ακριβώς πως αλλά είναι διαφορετικά και δεν ξέρω αν μου αρέσει αυτό.
Άλλαξε η χρονιά, έχουμε 2007 πλέον και μέσα στους στόχους για το νέου έτος είναι αναθερμάνω τις σχέσεις μου με το γλυκό μου μπλογκ. Όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά γιατί μόνο αφού μπω στον κόπο να κάνω ποστ συνειδητοποιώ πόσο πολύ το απολαμβάνω.
Οι διακοπές είχαν απ'ολα φέτος. Ταξιδάκι στην Γερμανία( αν και δεν μου άρεσε πολύ σαν χώρα τελικά όμορφα περάσαμε), δύο ειδών ιώσεις που με καθήλωσαν στο κρεβάτι σχεδον για δύο εβδομάδες, λιποθυμίες, ασθενοφόρα, μπουζούκια, καλοπέραση, ξεκούραση, ευτυχία, αγάπη...γενικώς ήταν πολύ όμορφα, είχαν ποικιλομορφία και δεν ήταν καθόοοοολου βαρετές.
Τώρα όμως που είμαι πίσω έχω πολύυυ διάβασμα κι έχω το public να με κυνηγάει και να με τρομάζει αλλά είμαι αισιόδοξη. Αν το πάρω το μάθημα αγαπητοί μπλογκόφιλοι ΚΕΡΝΑΩ ΜΠΥΡΕΣ!!!!!
Ορκίζομαι στον εαυτό μου πως απο εδώ και πέρα θα είμαι πιο επιμελής με το μπλογκάκι μου γιατί απλά.... έτσι θέλω!
Φιλάκια πολλά καλή χρονιά να έχουμε όλοι!!

Labels:

3 Comments:

Blogger Κέλλυ Μπουσουλοπουλου said...

Θα το περασεις ρε χαζουλα το μαθηματακι:) Καλη μας χρονια καλη αρχη καλα μυαλα...καλα κρασια...οτι να ναι αρκει να ναι καλοοοοοοο:D Τα λεμε εμεις ε?:D

5:35 PM  
Blogger Klearchos said...

Άντε, καλώς ήρθες... Καλή Χρονιά!!

12:27 PM  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Προβλέπω να πίνουμε πολλές μπύρες, αλλά όχι τις μαύρες ρε γαμώτο... μόνο ξανθιές!

6:16 PM  

Post a Comment

<< Home