Monday, October 16, 2006

Bring Me Music!


Σήμερα πρωί-πρωί, με το που άνοιξα τα μάτια μου, είχαν κατέβει δύο cd-άκια που έψαχνα πολύυυυυ καιρό!
Το ένα ήταν ένα live cd του Frank Sinatra που είχε μέσα ένα τραγούδι που είχα ακούσει όταν πήγαινα γυμνάσιο απο ένα βυνίλιο του αδερφού μου και είχα ανατριχιάσει στο ακουσμά του. Απο τότε το έψαχνα στα cd του Franky αλλά δεν μπορούσα να το βρω κι επίτέλουσ πια το έχω στην κατοχή μου, η εκτέλεση δεν συγκρίνεται με την αυθεντική που είχα κολλήσει τότε αλλά είναι το ίδιο τραγούδι και αυτό μου αρκεί :)

Angel Eyes-Frank Sinatra

Όσο για το άλλο cd δεν νομίζω ότι μπορώ να βρω λόγια να το περιγράψω.Πρόκειται για το soundtrack μίας απο τις αγαπημένες μου ταινίες. Μια ταινία εκπληκτική, για να μην πω μοναδική, με ένα soundtrack μαγευτικό. Αυτό είναι ένα δείγμα...ίσως το καλύτερο δείγμα...

Anna'a Theme-The Red Violin OST

3 Comments:

Blogger Xilaren said...

μικρή μου gypsy,

το angel eyes είναι ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια, αλλά σε αυτήν εδώ την εκτέλεση

πες μου πώς σου φαίνεται!

9:43 PM  
Blogger thegypsy said...

Συγγνώμη καλή μου αλλά δεν μπορώ να το κατεβάσω...:(:(:(:(
Έχει κάποιο πρόβλημα το λινκ ή εγώ δεν κάνω κάτι σωστά...
Αν δεν σου ήταν μεγάλος κόπος θα μπορούσες να το ανεβάσεις στο yousendit να το κατεβάσω απο εκεί ή με κάποιο άλλο τρόπο?
Ειλικρινά, θα ήθελα να ακούσω την εκτέλεση που μου προτείνεις γιατί όπως γράφω και στο ποστ δεν θα έλεγα ότι με τρέλανε κιόλας αυτή που έχω τώρα...
Ευχαριστώ πολύ πάντως:):):)

4:22 PM  
Blogger thegypsy said...

Xilaren μου,ευχαριστώ πολύ! Τελικά, μου το κατέβασαν και ναι ομολογώ ότι είανι πολύ καλή εκτέλεση και αυτή αλλά πραγματικά, δεν συγκρίνεται με αυτή του βυνιλίου με τον Frank Sinatra.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή με τον Sting είναι σαφώς καλύτερη απο αυτή που ανέβασα σε αυτό το ποστ.
SANX!!!
:D

4:36 PM  

Post a Comment

<< Home