Sunday, October 15, 2006

Elvis The King


Αν και δεν το πίστευα ότι κάποτε θα έπρεπε να πάρω το μέρος του Elvis σε μια συζήτηση, κι όμως το έκανα!
Εκεί που ακούγαμε με μια κοπέλα μουσική άρχισε να μου λέει τι κάνει ο καθένας στην προσωπική του ζωή και όταν απόρησα πώς και γιατί ξέρει τόσα για τον καθένα μου απάντησε "Μα αγαπώ την μουσική"!
Οk ok, για στάκα ένα λεπτάκι γιατί μάλλον μπλεχτήκαμε λίγο. Δεν αγαπάς την μουσική αν ξέρεις τα κουτσομπολιά, απλά αγαπάς τα κουτσομπολιά! Αφού τo ξεκαθαρίσαμε κι αυτό, στο παιχνίδι μπαίνει ο elvis που το ίδιο άτομο μου λέει απαξιωτικά "Σιγά τον καλλιτέχνη, δεν αξίζει να τον λένε αξεπέραστο και βασιλιά. Δεν μου αρέσουν ούτε τα τραγούδια ούτε και η μουσική του. Στην τελική τι ήταν; Ένα πρεζάκι που πέθανε απο τα ναρκωτικά..."
Ok once more,για ξανα-ματα-στάκα ένα λεπτάκι, μπορεί ούτε κι εγώ να τρελαίνομαι για τον Elvis αλλά κάποια πράγματα πρέπει να τα σεβόμαστε. Και ο Elvis σηματοδοτεί μια ολόκληρη εποχή. Δεν μπορεί να λέει έτσι απλά ότι δεν έχει να πει τίποτα σαν καλλιτέχνης μπροστά στους Black eyed peas. Ποιός θα θυμάται μετα από 50 χρόνια τους Black eyed peas? Κι όμως τον Elvis τον λατρεύουν ακόμα κάποιοι και υπάρχουν άτομα που ακόμα θέλουν να γίνουν όπως εκείνος και υιοθετούν απο ένα μικρό σημείο εώς και εξ ολοκλήρου το στυλ του...
Τώρα που το σκέφτομαι, μου φαίνεται λίγο αστείο που προσπάθησα να αποδείξω την αξία ενός καλλιτέχνη όπως ο Elvis, όταν απλά τον όνομα του είναι ένας θρύλος χρειάζονται περαιτέρω λόγια?
Anyway, το επόμενο τραγούδι είναι ένα απο τα πιο κλασικά μαζί με τα Blue Suede Shoes, Jailhouse Rock, Hound Dog, Love Me Tender, A Little Less Conversation και πολλά άλλα

Can't help Falling In Love-Elvis Presley

p.s. Το τραγουδάκι εξαιρετικά αφιερομένο στην αγάπη μου. (Κ)

1 Comments:

Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Μαγκάκι μου φαίνεσαι και κόβει το μυαλουδάκι σου... Για να δω και τα υπόλοιπα...

6:30 PM  

Post a Comment

<< Home