Thursday, March 08, 2007

6+1....


Πρόκειται για ένα πραγματικά υπέροχο τραγούδι...! Μακάρι να το είχα να μπορούσα να το ανέβαζα... Αλλά και ο στίχος του μόνο είναι αρκετός... ;):):)

Σε Θέλω Εδώ-Δήμητρα Γαλάνη & Γιώργος Καραδήμος


Σε θέλω εδώ για να μπορώ
Όλα όσα ζω να΄ναι δικά μου
Να΄σαι πληγή απ΄την πληγή
Να΄σαι χαρά απ΄τη χαρά μου
Να΄σαι εδώ γιατί η ζωή
Με ένα σώμα δεν αρκεί
Σε θέλω εδώ για να υπάρχω

Σε θέλω εδώ για να μπορώ
Να΄χω έναν άνθρωπο δικό μου
Με τη σιωπή να του μιλώ
Όπως μιλάω στον εαυτό μου

Και να μοιράζομαι στα δυο
Τ΄άστρα το χρώμα το λεπτό

Ό,τι κι αν γίνει καρδιά μου
Εσύ να΄σαι εδώ

Να μπορώ να σ΄αγαπήσω
Να μπορώ να σε μισήσω

Με το βλέμμα να σου δείξω
Χωρίς να μιλήσω
Τι θέλω να πω


Σε θέλω εδώ να σε κοιτώ
Να σε ξυπνώ να σε κοιμίζω
Σε θέλω εδώ για να μπορώ
Κάτι από αγάπη να θυμίζω
Να΄σαι εδώ γιατί η ζωή
Με ένα σώμα δεν αρκεί
Ό,τι κι αν γίνει καρδιά μου

Εσύ να΄σαι εδώ

Να μπορώ να σ΄αγαπήσω
Να μπορώ να σε μισήσω

Με το βλέμμα να σου δείξω
Χωρίς να μιλήσω
Τι νιώθω

Σε θέλω εδώ γιατί η ζωή

Με ένα σώμα δεν αρκεί
Ό,τι κι αν γίνει σε θέλω
Σε θέλω εδώ...
Σε θέλω εδώ...

Labels:

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

u must come! επείγοntlyy, οι μέρες δεν περνάνε!

και
πότε θα το ακούσω αυτό το τραγούδι επιτέλους; ;)

7:55 PM  
Blogger Νίνα said...

Σε θελω εδω για να μπορω κατι απο αγαπη να θυμιζω..=) αυτο τα λεει ολα..διαλυει και τις αποστασεις και τα παντα..=) Ευτυχως υπαρχει και η μουσικη..ταξιδευουμε κοντα στα αγαπημενα μας προσωπα και στις αγαπημενες μας στιγμες εστω και νοερα..

4:10 PM  
Blogger Jason said...

Όντως υπέροχο τρσγούδι.
Υπέροχοι στίχοι και υπέροχες φωνές.
Καληνύχτα...

3:53 AM  
Blogger Κέλλυ Μπουσουλοπουλου said...

Δυο και σημεραααααααααααααααααααααα;)

Αντε υπομονη παιδια;):):):):):)

Φιλεναδακι φευγουμεεε!:):):)

11:49 AM  
Blogger Πεφτάγγελος said...

http://beniamin12.blogspot.com/2007/03/2.html
:)

6:04 PM  
Blogger Sigmataf said...

Όμορφα λόγια.

2:01 PM  
Blogger soulmates said...

ontws yperoxo!

11:16 AM  
Blogger Lithium said...

to tragoudi pou mou "milaei stin psixi" auti tin epoxi

filia polla!

5:47 PM  
Blogger thegypsy said...

skoumas: Τώρα είμαι σπίτιιιιιιι:D:D:D

nina: Η μουσική είναι καράβι και όποιος το θέλει ταξιδεύει μαζί της:)

jason: Καλημέρα:)

Φιλεναδίτσα μου τέρμα η ατίστροφη μέτρηση;)

beniamin μου συγγνώμη αλλά δεν θα μπορέσω να παίζω το παιχνίδι με τις λέξεις γιατί είμαι Ελλάδα και δεν μπορώνα αφιερ΄ψσψ χρόνο στο μπλογκάκι μου όταν είμαι εδώ. Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση πάντως;):):)

Σιγματαφ: Καλημέρα:)

Soulmates: Υπέροχο τραγούδι, υπέροχες φωνές;)

Lithium: Και πως να μην μιλήσει σε μια ψυχή αυτό το τραγούδι...?! Μιλάει και στην δική μου...:) Καλή σου μέρα:)

1:06 PM  
Blogger . said...

Δεν το έχω ακούσει το τραγούδι αλλά οι στίχοι είναι πραγματικά υπέροχοι...
Ελπίζω να μπορέσεις και να το ανεβάσεις να το ακούσουμε!
Πολλα φιλιά!

7:15 PM  
Blogger Klearchos said...

Τι έγινε; Το παρατήσαμε το blogάκι;

1:38 PM  
Blogger Sigmataf said...

Τραγουδησέ το μας.

1.2.3 πΆΜΕ.

2:36 PM  

Post a Comment

<< Home