Saturday, March 03, 2007

Wild Thing


Σήμερα έκανα κάτι μικρο-αλλαγούλες στο μπλογκάκι μου!
Μία απο αυτές ήταν ότι έβαλα κι ένα φλασάκι με μουσικούλα, κάτι που ήθελα να κάνω αρκετό καιρό!
Το πρωί έιχα ένα τραγουδάκι απο τους System Of A Down αλλά τώρα το άλλαξα και έβαλα ένα άλλο τραγουδάκι... Το Wild Thing των The Troggs!
Είχα πολύ καιρό να το ακούσω μέχρι που σήμερα το απόγευμα σε μια προσπάθεια να μου φτιάξει την διάθεση μου το έβαλε η αγάπη μου για να ανέβω λιγάκι... Και όντως ανέβηκα και αποφάσισα να το...ανεβάσω και εδώ γιατί μπορεί στο άκουσμά του να φτιάξουν κι άλλες διαθέσεις:D:D:D

Wild thing...you make my heart sing...
You make everything
Groovy
I said wild thing...

Wild thing, I think I love you
But I wanna know for sure
Come on, hold me tight
I love you

Wild thing...you make my heart sing...
You make everything
Groovy
I said wild thing...

Wild thing, I think you move me
But I wanna know for sure
So come on, hold me tight
You move me

Eκεί στα δεξιά... Check it out!!!

Labels:

3 Comments:

Blogger Κέλλυ Μπουσουλοπουλου said...

A μωρε το καμαρι μου!!!Αρχισε ξανα το blogging;)

Kαλοριζικες οι αλλαγουλες μας εφτιαξες την διαθεση!;)

2:38 AM  
Blogger monaxopaidi said...

Καλά, έχεις γίνει expert πλέον στους...."κώδικες"...
(Κ)(Κ)(Κ)(Κ)

Εύγε , εύγε!!!!! :)

και τώρα με αυτό το σύστημα ξέρω ότι θα παίζουν τρομερές μουσικές!

3:27 AM  
Blogger stilitis said...

Στο ''έκλεψα'' και γω;)

12:18 PM  

Post a Comment

<< Home