Wednesday, November 01, 2006

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!


Ακολουθεί post ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ αφιερωμένο σε μια απο τις καλύτερές μου φίλες την... Ανατολή

Πριν ένα χρόνο ξεκινούσα να πάω σε μια καινούρια χώρα, με σκοπό να σπουδάσω πιστεύοντας ότι θα είμαι μόνη μου. Το μόνο άτομο που ήξερα πριν μπω στο αεροπλάνο, έστω φατσικώς, και που θα ερχόταν στην ίδια πόλη με εμένα ήταν η Ανατολή, με την οποία να σημειωθεί στην πρώτη και μοναδική συζήτηση που είχαμε κάνει εώς τότε είχαμε διαφωνήσει εντόνως, οιωνός καθόλου ευχάριστος για την μετέπειτα πορεία των σχέσεων μας. Την τέταρτη ημέρα μου στο Swansea πέρσι τον Σεπτέμβρη την συνάντησα, μαζί με τον αδερφό μου, για πρώτη φορά και στο καινούριο μας περιβάλλον ενώ κι εκείνη ήταν με την ΥΠΕΡΟΧΗ μαμά της και κατάλαβα ότι ίσως θα μπορούσαμε και να κάνουμε παρέα πότε πότε. Την δεύτερη φορά, ήμουν σίγουρη πως ταιριάζουμε και θα μπορέσουμε να γίνουμε φίλες. Την τρίτη, την θέση των λέξεων είχαν πάρει τα γέλια κι ένα χρόνο αργότερα την νιώθω οικογένεια.
Έχουμε μείνει επι τρεις μήνες μαζί σε ένα δωμάτιο εστίας 12τετραγωνικών μέτρων με ένα μόνο κρεβάτι, για δύο μήνες σε ένα δωμάτιο 40 τετραγωνικών, το έχουμε σκάσει κρυφά για Ελλάδα και για Λονδίνο μαζί, έχουμε περάσει μερικές απο τις χειρότερες και καλύτερες στιγμές της ζωής μου, ΑΠΕΙΡΕΣ ΩΡΕΣ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΟΥ ΓΕΛΙΟΥ και είναι και ο μόνος άνθρωπος που έχει ζήσει την ίστορία μου με το skoumaki μου απο την αρχή.
Μετά και απο αυτό που ζήσαμε σήμερα, μετά και απο το σημερινό γέλιο δεν θα μπορούσα να μην της αφιερώσω ένα post για να της πω πόσο πολύ την αγαπώ και πόσο πολύ είμαι χαρούμενη που είμαστε εδώ μαζί. Κι ας μη μένουμε πια μαζί, κι ας μας χωρίζει τώρα ένας τοίχος απο το δικό της διαμέρισμα, αλλά που θα πάει κάπως θα τα κανονίσουμε με τον σπιτονοικοκύρη και θα την ανοίξουμε αυτή την τρυπούλα που λέγαμε :P:P:P

9 Comments:

Blogger Κέλλυ Μπουσουλοπουλου said...

είσαι από τα καλύτερα συμβάντα που μου έτυχαν στο Swansea και πραγματικά είμαι πολύ περήφανη που σήμερα είμαστε στη θέση να θεωρούμε η μια την άλλη… ΦΙΛΗ μας!
Γιατί και οι δυο ξέρουμε τι σημαίνει και πόσο σημαντική είναι αυτή η λέξη, όχι μόνο σαν λέξη αλλά και σαν έννοια… Έχουμε περάσει πολλά αλλά μετά από τρία ακόμα χρόνια τα σημερινά θα μας φαίνονται «αρχή ακόμα»…Aν και τα συναισθηματα δεν καταγραφονται...θα σου πω...

Σ’αγαπαω πολύ :)

3:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Μπράβο βρε κορίτσια!Είναι υπέροχο να έχεις τέτοιους φίλους...
Τα φιλιά μου και στις 2!
Να είστε πάντα έτσι!

1:33 PM  
Blogger Κέλλυ Μπουσουλοπουλου said...

Ευχαριστουμε!!!!!!:):):)

3:21 PM  
Blogger ralou said...

Να την χαίρεσαι την Ανατολή σου gypsy!
Να την χαίρεσαι και να σε χαίρεται για πολλά πολλά χρόνια.

Και μεσήλικες πιά να μπορείτε να το σκάτε ακόμα για την Αθήνα ή το Λονδίνο και να περνάτε καλά!

3:32 PM  
Blogger thegypsy said...

Σας ευχαριστούμε πολύ όλους!!!!
:D:D:D

5:27 PM  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Τώρα αν πω πως σας ... ζηλεύω, θα είναι κοινοτυπία! Καλά λένε πως η ειλικρινής φιλία μεταξύ γυναικών είναι σπάνια αλλά όταν υπάρξει είναι πολύ δυνατή!
Αλήθεια, θα μας πείτε για ποιο λόγο διαφωνήσατε τόσο έντονα την πρώτη φορά;

8:05 PM  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

This comment has been removed by a blog administrator.

8:06 PM  
Blogger thegypsy said...

Θα κουστεί λίγο αστείο αλλά διαφωνήσαμε για το αν μπορεί να υπάρξει σχέση μεταξύ δύο ανθρώπων μέσω ίντερνετ ή όχι. Η ανατολή ήταν υπερ κι εγώ κατά...
Καλημέρα:)

2:23 PM  
Blogger γιώργος said...

να είσαστε πάντα καλά και αγαπημένες...
το εύχομαι ολόψυχα...
καληνύχτα...

12:52 AM  

Post a Comment

<< Home