Wednesday, November 22, 2006

Καλημέρα...απο Ελλάδα!


Μετά από ένα ταξίδι 24 ωρών πλέον γράφω αυτό το ποστ από Άρτα. Μπήκαμε σχεδόν σε όλα τα είδη μεταφοράς μέσα σε μια μέρα χωρίς σταματημό αλλά άξιζε την κούραση γιατί αν και ήμασταν μία ολόκληρη ημέρα στον δρόμο εχτές κοιμηθήκαμε στο κρεβατάκι μας!!! :):):)
Το πρόγραμμα τώρα έχει λίγες μέρες ξεκούραση εδώ και μετά κτελ για Πειραιά,σπίτι μου με την οικογένεια μου και μετά πάλι αεροπλάνο και τραίνο για την επιστροφή στο Swansea που με περιμένει πολύυυυ διάβασμα μέχρι τις 14 Δεκεμβρίου που αρχίζουν πάλι τα ξεπορτίσματα λόγω Χριστουγέννων...
Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι πάλι εδώ. Είναι υπέροχο να κάνεις διαλλειματάκια που και που για να βρίσκεσαι στην ζεστασιά του σπιτιού σου...
Αυτά...
Καλημέρα απο Ελλάδα, λοιπόν!

15 Comments:

Blogger γιώργος said...

καλώς ήρθες...
καλά να περάσεις...

12:30 PM  
Blogger thegypsy said...

Καλώς σας βρήκα!!!
Ευχαριστώ πολύ:):):)

1:30 PM  
Blogger Klearchos said...

Καλημέρα, λοιπόν!!

2:24 PM  
Blogger Κέλλυ Μπουσουλοπουλου said...

OHHHHHHHH Δεν περιμενα postaki:p χαιρομαι που εισαι καλα και περνας ομορφα...σ'αγαπαω ρε....!

Φιλακια σε σενα και χαιρετισματα στο Skoumaki...!

3:38 AM  
Blogger thegypsy said...

Κλέαρχος: Καλημέρα και σήμερα:)

Ανατολή μου ;), κι εγώ σ'αγαπάω πολύ και μου εχεις λείψει πάρα πολύ!!!
Την Τρίτη θα είμαι πίσω;)
Φιλάκια και να προσέχεις.

9:18 AM  
Blogger Clowd said...

Καλώς ήρθες!!!
Να γεμίσεις Ελλάδα και να μας ξαναγυρίσεις τα Χριστούγεννα!!!

1:43 PM  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Αφού είστε τόσο αγαπημένες φίλες με την Ανατολίτσα γιατί δεν κανονίζετε να ρχεστε μαζί στην Ελλάδα; (Ή μήπως έχω χάσει επεισόδια εδώ μέσα;)

9:55 PM  
Blogger Lost Found Forgiven said...

Have fun!!!!

10:31 PM  
Blogger thegypsy said...

Clowd: Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!! Να περνάς καλά ;)

Ασκαρδυμικτί: Άκουσε να δεις ασκαρδαμικτάκο μου, αρχικά νιώθω την ανάγκη να απολογηθώ που δεν σε βάλαμε υπεύθυνο στο να κανονίζεις τα προγράμματα μας ή που τουλάχιστον δεν πήραμε την άδεια σου για το πότε θα κατεβαίνουμε στην Ελλάδα και με ποιον. Επιπλέον, πες μου σε ποιο επεισόδιο βρίσκεσαι να σου αναπληρώσω τα κενά... Και να κάνω κι εγώ μια ερώτηση, γιατί πάντα αντιδράς όταν κάποιος δείχνει ότι έχει συναισθήματα για κάποιον άλλον; Do you have emotional issues???

Dr Me: Thank you very much dear:):):)

1:39 AM  
Blogger . said...

Να περάσεις υπέροχα!!!!
Πολλά φιλιά!

4:02 PM  
Blogger thegypsy said...

(Κ)(Κ)(Κ)κι σε σένα καλέ μου! Ευχαριστώ πολυ:)

4:43 PM  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Έχεις απόλυτο δίκιο. Ο "κακός και προβληματικός Ασκαρδαμυκτί" μόλις δει κάποιο ζευγάρι αγαπημένο ή δυο καλούς φίλους/φίλες σπεύδει να τους τη σπάσει...
Λοιπόν, για να μην εκνευρίζεσαι σου διευκρινίζω το πνεύμα μου: συχνά κάνω τον "συνήγορο του διαβόλου" ή διατυπώνω κάποιες "αιρετικές απόψεις" για ν' ανάψει λίγο η κουβέντα και να αναπτυχθεί η διαδικασία της "θέσης-αντίθεσης-σύνθεσης". Την τακτική αυτή ακολουθούσε, με κάποιες παραλλαγές, και ο Σωκράτης... Αν άρχιζα τα γνωστά "τι ωραία που τα γράφετε δεσποινίς μου"... "ώ, μα τι λέτε, εσείς τα γράφετε πολύ καλύτερα" κλπ, ζήτω που καήκαμε!
Φιλάκια...

2:54 PM  
Blogger ralou said...

Ελα, μην μου στεναχωριέσαι!
Να χαρείς τις μικρές διακοπές σου όσο πιο πολύ μπορείς.
Στο Ελλάντα μπορείς υποθέτω να βρίσκεσαι στο μέλλον πολύ, μην αφίνεις να σου λείψει.
Ισως οι άνθρωποι βέβαια...

4:24 PM  
Blogger Xilaren said...

epeidi eimai kai ligo stokos, eisai apo tin arta i apo ton peiraia? i kamia sxesi?

(psaxnw blepeis eklektikes syggeneies mias kai eimai ligo kai apo ta dyo) :-)))

kala na peraseis. kai den peirazei na mas leipei kai ligo i elladitsa, ekmetalleusou tis mid-term diakopes sou kai gia kontinotera taksidia (bretannia, gallia klp). einai eukairia zwis!

take care

1:37 PM  
Blogger thegypsy said...

Καλημέρα...

Ασκαρδαμυκτί: Νόμιζα ότι ρίχα καταλάβει την λογική σου και δεν με ενοχλούσε καθόλου. Παν μέτρο άριστο, όμως... Όταν επαναλαμβάνεσαι σε συνεχές βαθμό τότε το μόνο που καταφέρνεις είναι να γίνεσαι κακοπροαίρετος.

Ραλού: Οι άνθρωποι σου λείπουν έστω κι αν είσαι μια μέρα μακριά τους αυτό είναι αναπόφευκτο,αλλά την παλεύουμε:):);)

Xilaren: Λοιπόν, δεν είσαι καθόλου στόκος γιατί έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα πλεόν βρίσκομα τόσο συχνά στην Άρτα που σε λίγο θα μου δώσουν εκλογικό δικαίωμα! Δεν είμαι απο εκεί όμως...
Πειραιώτισσα είμαι και είμαι και ιδιαίτερα υπερήφανη γιαυτό;)

10:02 AM  

Post a Comment

<< Home