Wednesday, May 16, 2007

Con te partirò


Andrea Bocelli & Sarah Brightman-Con te partirò(Time to say goodbye)

Σήμερα ήταν μια πολύ ιδιαίτερη μέρα... Σαλταρισμένη από το διάβασμα, την κλεισούρα και την εξορία στο Swansea ξαφνικά, έτσι από το πουθενά, βρήκα τον τίτλο ενός τραγουδιού που η μελωδία του μάγευε την ψυχή μου από την πρώτη στιγμή που το άκουσα, πολλά χρόνια πριν, αλλά που δεν μπορούσα να έχω γιατί δεν ήξερα ποιος το έλεγε ή ποιος ήταν ο τίτλος. Έτσι περιοριζόμουν στο να το απολαμβάνω κάθε φορά που τύχαινε να το ακούω στο ραδιόφωνο. Σήμερα όμως το βρήκα και νιώθω σαν να ανακάλυψα την Αμερική...!
Αν η μουσική μας βοηθάει σε κάτι, είναι στο να μας κάνει να ταξιδεύουμε, έτσι πίστευα πάντα, και αυτό το τραγούδι είναι το αποδεικτικό μου στοιχείο. Δεν θα μπορούσα ποτέ να περιγράψω πως νιώθω όταν το ακούω γιατί τα λόγια δεν αρκούν ή τα συναισθήματα μου είναι πολλά και η ικανότητα μου για την περιγραφή τους λίγη. Σε μία προσπάθεια μου θα έλεγα ότι είναι ότι πιο τρυφερό, γλυκό, συναισθηματικό έχω ακούσει. Δεν καταλαβαίνω τι λένε οι στίχοι κι όμως με αγγίζει και με συγκινεί αφάνταστα... Αν δεν είναι αυτό επιτυχία, αν αυτός δεν είναι ο σκοπός ενός τραγουδιού τότε τι είναι;

Ο Andrea Bocelli είναι ένας Ιταλός τενόρος, συνθέτης και μουσικός παραγωγός. Ο Bocelli έχει γλαύκωμα εκ γενετής και είναι τυφλός....

Η Sarah Brightman είναι μία Αγγλίδα σοπράνο, ηθοποιός και χορεύτρια. Ήταν και η μούσα του Andrew Lloyd Webber, για την οποία εμπνεύστηκε τον χαρακτήρα της Cristine Daae στο Phantom Of The Opera.

Labels:

5 Comments:

Blogger Νίνα said...

δεν ηξερα οτι το εχουν τραγουδησει κι αυτοι οι δυο..! τι μας θυμησες ..!Κρατα γερα ερχεται το καλοκαιρακι και θα επιστρεψεις απο την εξορια!

11:06 PM  
Blogger Klearchos said...

Καλώς την!! Επιτέλους ποστάκι... :)

7:18 PM  
Blogger Κέλλυ Μπουσουλοπουλου said...

Εχεις τοσο πολυ δικιο φιλεναδα μου!!!Κομματι απο αυτα που η σκεψεις σου τρεχουν και η φαντασια μαζι με τις αναμνησεις ξεχυλιζουν τη σκεψη!!!Καταπληκτικο!:)

Η κοπελα δεν παιζεται αλλα και αυτοςςςςς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΧ!

10:50 PM  
Blogger Unknown said...

To έχουν πει πολύ αυτό το (εκπληκτικό) κομμάτι... Μέχρι και ο Νταλάρας!

Ακόμη και ο Ψινάκης το παραγγέλνει όταν θέλει να τσεκάρει ένα ταλέντο.

9:23 AM  
Blogger Mikrouli said...

Όντως πανέμορφο...
Σε ευχαριστούμε.
:-)

11:50 PM  

Post a Comment

<< Home