Wednesday, October 25, 2006

This Is Your Life


this is your life
good to the last drop

Όλα ξεκινούν καλά. Πάντα όλα ξεκινούν με τις καλύτερες προυποθέσεις, κι αν δεν ξεκινούν καλά τότε μπαίνει μέσα η αισιοδοξία και δεν βλέπουμε τίποτα αρνητικό.

this is your life, and it's ending
one minute at a time

Αλλά όλα κάποτε τελειώνουν και όχι πάντα με τον καλύτερο τρόπο ασχέτως αν έχεις επιλογή πάνω σε αυτό. Και μέχρι να το συνειδητοποιήσουμε αυτό κάθε τέλος έρχεται συμπαγές σαν βράχος πάνω σου και σε διαλύει.

only after disaster
can we be resurrected
it's only after you've lost
everything that you're
free to do anything

Αλλά πρέπει να μάθεις πρώτα να παλεύεις και μετά να παλέψεις για να μάθεις. Να παλέψεις για να βρεις μετά την λύτρςση και την γαλήνη που σου έλειπε πριν. Γιατί μετά την διαμάχη μπορείς να ξαναπαλέψεις με την σοφία της προηγούμενης φοράς και να αποφύγεις τα παλιά λάθη.


this isn't a seminar
and this isn't a weekend retreat
nothing is static,
everything is appalling,
everything is
falling apart

Όσο πιο γρήγορα μάθεις ότι το μόνο που χρειάζεσαι είναι να ξέρεις να παλεύεις τόσο πιο γρήγορα θα μπορέσεις να σταθείς στα πόδια σου. Γιατί η διαμάχη μπορεί να προκαλείται απο τον ίδιο σου τον εαυτό μεχρι οποιονδήποτε ξένο ή περαστικό στη ζωή σου.

i say let the chips fall where they may

i want you to hit me as hard as you can

Αργά ή γρήγορα αυτό το συνειδητοποιείς. Μετά απο μερικές διαμάχες είναι πια καθεστώς ότι πρέπει να παλεύεις όσο πιο σκληρά μπορείς χωρίς να σταματάς και όταν πια αυτό το ξέρεις καλά μέσα σου έρχεται η λύτρωση. Το μόνο που σου μένει είναι η δίψα για ότι άλλο μπορεί να σε περιμένει. Γιατί πια το περιμένεις κι εσύ και είσαι έτοιμος για ό,τι χειρότερο.

welcome to fight club
if this is your first night
you have to fight

After that, you always have to fight...

This Is Your Life-The Dust Brothers

P.S. Δεν ξέρω πως θα ήμουν σήμερα αν δεν ήσουν εκεί να με στήριζες. Αυτή είναι η ζωή μου και χαίρομαι που σε έχω δίπλα μου να μου κρατάς το χερί και να με βοηθάς να σηκώνομαι και να προχωράω...

4 Comments:

Blogger Μαύρος Γάτος said...

Καλησπέρα!

αν μη τι άλλο, έχω μείνει με το motto σου,

πιθανότατα γιατί είμαι προικισμένος μρε το ίδιο ανεκτίμητο δώρο.

Και μια τσιγγάνικη ψυχή...

Σ;))))

9:47 PM  
Blogger Κέλλυ Μπουσουλοπουλου said...

Βασικά ξερώ πολύ καλά την πυγή έμπνευσης σου άρα δε θα μπω σε λεπτομέρειες της θέσης μου θα πω μονό ότι ήταν πολύ καλή ιδέα…και η σύνθεση των στίχων με τα λόγια σου είναι απλά … « καλλιτεχνική » Σου απονέμω την χρυσό πληκτρολόγιο (αντί της χρυσής πένας που δίνουν στους συγγραφείς);-)

Και εις ανώτερα!!!:-)

10:14 PM  
Blogger thegypsy said...

koumaki μου, ευχαριστώ πολύ πολύ. Η δική σου άποψη μετράει διπλά και τα γραφικούλια οφείλονται αποκλειστικά σε εσένα :P

Μαύρος Γάτος:καλησπέρα! Χαίρομαι που σου άρεσει το mottο! Τo ήξερα ότι υπήρχαν κι άλλοι εκεί έξω με το ίδιο δώρο!!! Άντε σιγά σιγά να συγκεντρονόμαστε:P:P:P Πολύ μου άρεσε το comment σου. Ευχαριστώ:)

Ανατολή: θέλω να ευχαριστήσω τη μαμά μου, το μπαμπά μου, τον Κυρ-Νίκο τον περιπτερά που μου έδινε τόσα χρόνια τσάμπα τσίχλες...(κλαψ,ένα δάκρυ κύλησε)
Άντε και του χρόνου!!!

10:58 PM  
Blogger g_0x said...

You are not a unique snow flake. You are part of the same rotting, organic, compost heap that makes up the rest of nature.

etsiapla.blogspot.gr

(οχι δε κανω διαφημηση)

2:05 PM  

Post a Comment

<< Home