Saturday, October 28, 2006

Εεεεε....28η? Οκτωβρίου? Και?



28η Οκτωβρίου σήμερα. Ημέρα Σάββατο. Μάλιστα, μάλιστα...
Πρόπερσι, που πήγαινα ακόμα σχολείο, μια τέτοια εθνική εορτή θα ήταν μια μέρα αξιοπρόσεκτη ήθελα δεν ήθελα. Η γιορτή που κάναμε την προηγούμενη μέρα, η παρέλαση μετά...μπορεί όλα αυτά να τα βαριόμουν τότε και να τα έβλεπα σαν μια ιδανική ευκαιρία για να χάσω μάθημα.
Αλλά τα πράγματα πλέον έχουν αλλάξει και πολύ μάλιστα. Ζώντας πια στο εξωτερικό όλες αυτές οι εθνικές γιορτές χάνουν την αίγλη τους. Δεν είναι αργία για κανέναν, δεν νιώθει κανείς ότι κάτι συνέβη "...σαν σήμερα", τα δελτία ειδήσεων δεν δείχνουν τα ίδια και τα ίδια ρεπορταζ που δείχνουν κάθε τέτοια ημέρα για να μας θυμήσουν το γεγονός, δεν θα δω στην τηλεόραση την Υπολοχαγό Νατάσα, το Υποβρύχιο Παπανικολής ή την Καρέζη με τον Καζάκο να είναι μέλη της Αντίστασης κι έτσι και για μένα μοιάζει μια μέρα ίδια με τις άλλες. Για κάποιο λόγο αυτό, όμως, με στεναχωρεί. Με στεναχωρεί που κανείς δεν αρχίζει να μου λέει για τους αγώνες των Ελλήνων κι εγώ να ξεφυσάω και να μουρμουράω μέσα απο τα δόντια μου "Άντε πάλι..."
Ε, λοιπόν, αποφασίζω ότι δεν θα τα ξεχάσω αυτά που μου μάθαιναν τόσα χρόνια κι ας παραπονιόμουν τότε. Δεν είναι ότι ξαφνικά ξύπνησε το Εθνικό Πνεύμα μέσα μου και ότι θα βάψω το πρόσωπό μου γαλανόλευκο αλλά δεν πρόκειται να ξεχάσω και ποια είμαι και από που έρχομαι επειδή απλά δεν βρίσκομαι εκεί πια...
28η λοιπόν, και οι Έλληνες θυμούνται...κι εγώ θυμάμαι :)

4 Comments:

Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Έχεις δίκιο... με τα εθνικοπατριωτικά μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε...

7:07 PM  
Blogger Κέλλυ Μπουσουλοπουλου said...

Είσαι σοβαρή ορέ??? Δεν ξεχνιούνται αυτά και ειδικά εμείς που είμαστε και μακριά!!! Αυτά θα θυμόμαστε και από το σχολείο και αυτά θα δώσουμε και στα παιδία μας!!!εμεις η επομενη γενια πρεπει να τροφοδοτησουμε την μεθεπομενη με γνωσεισ γιατι ας φανταστουμε ποσο μακρια (χρονολογικα) θα ειναι για εκεινα...πολυ περισσοτερο απο οτι ηταν για μας! Ομωσ αυτα ειναι ιστορια και εχουν χαραχθει βαθια...ας τα χαραξουμε λιγο ακομα!

7:16 PM  
Blogger bidibis said...

Και μόνο που δε μπορείτε να δείτε τις παπαροταινίες που βάζει η τηλεόραση σήμερα, είστε τυχεροί.

8:27 PM  
Blogger thegypsy said...

Ασκαρδαμυκτί: Έτσι πάνε αυτά...;)

Ανατολή: Τι λες αγάπη μου?! Θα ξεχάσω εγώ πέρσι που το είχα ξεχάσει τελείως??? Και σήμερα ποιος μου το θύμησε ανατολίτσα μου? Εσυ μήπως?:P:P:P

badlydrawnboy: Όταν είσαι μακριά πίστεψε μου μέχρι και οι παπαροταινίες σου λείπουν. Πράγματα που όταν τα έχεις τα σιχτιρίζεις όταν δεν μπορείς να τα έχεις μέχρι και το ότι δεν έχεις με κάτι να τα βάλεις την συγκεκριμένη ημέρα, κάτι που το έκανες όλα τα προηγούμενα χρόνια της μέχρι τώρα ζωής σου, σου λείπει...

Skoumas: Ανάλογα πως το δει κανείς. Δεν πιστεύω ότι η υπερβολή κάνει καλό οπουδήποτε αλλά δεν κάνει και καλό να ξεχνάμε και ποιοί είμαστε. Όσο για τον στίχο δεν μπορώ παρά να διαφωνήσω αν και δεν είμαι απο τα άτομα που κυκλοφορούν με μια σημαία στο τσεπάκι...

6:01 AM  

Post a Comment

<< Home