Friday, October 26, 2007

Γλυκιά Μελαγχολία...



Ένα γλυκά μελαγχολικό τραγούδι για να συντροφεύσει τη στεναχώρια μου, μιας και πλέον είναι σκούρο να κατέβω στην Ελλάδα πριν τα Χριστούγεννα, όπως ήλπιζα... Υπομονή, για άλλη μια φορά, είναι συνηθισμένο το τσιγγανάκι στα χιόνια.
Κρίμα που δεν υπάρχει ένα ωραίο βιντεάκι στο youtube να συντροφεύει αυτή την υπέροχη μελωδία... Μου έρχονται τόσες σκέψεις και εικόνες στο μυαλό όταν το ακούω...!
(ίσως φτιάξω ένα, με βροχή, απέραντα αγγλικά πάρκα, θάλασσα, σύννεφα, ήλιο, φεγγάρι...σίγουρα θα φτιάξω ένα με την πρώτη ευκαιρία )
:)

Labels: ,

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

πολυ τρυφερο και ταξιδιαρικο blog με ταξιδεψε νοσταλγικα,το απολαυσα πραγματικα..συνεχισε να ονειρευεσαι μικρο τσιγγανακι!!

3:28 PM  
Blogger Archimidis P. said...

Όμορφο μπλογκ που η μελαγχολική Αγγλία αυτόν τον καιρό- την έχω ζήσει- το κάνει ακόμα πιο όμορφο...Καλησπέρα...

5:01 PM  
Blogger thegypsy said...

Ευχαριστώ πολύ και τους δύο!!!
Να είστε και να περνάτε καλά! :)
(Κ)(Κ)(Κ)

5:30 PM  
Blogger Nicky-Athina Polymeri said...

Εγώ πάλι στενοχωριέμαι που ΠΡΕΠΕΙ να πάω Ελλάδα για 3 μερες!!!!!! χιχι!

9:46 AM  
Blogger thegypsy said...

Κι εσύ από την πλευρά σου έχεις και τα δίκια σου γιατί όντως οι σπουδές στο εξωτερικό είναι πολύ ωραία εμπειρία! Από την άλλη, όμως, υπάρχει διαφορά στο Erasmus που είναι για 6 μήνες και νιώθεις ότι δεν προλαβαίνεις να χορτάσεις το μέρος, όλοι είναι τόσο καλοπροαίρετοι και γενικά όλα έχουν τον ενθουσιασμό της αρχής ενώ στις μόνιμες σπουδές σιγά σιγά ο ενθουσιασμός χάνεται, φίλοι μπορεί να σε απογοητεύσουν, το μέρος το συνηθίζεις και στην δική μου περίπτωση είναι σημαντικό να κατεβαίνω όσο πιο συχνά γίνεται γιατί είναι και το αγόρι μου εκεί, κι αυτός είναι ο κύριος λόγος που έρχονται στιγμές που δεν με χωράει ο τόπος εδώ...!
Φιλάκια :)

1:57 PM  

Post a Comment

<< Home