Monday, November 12, 2007

Sweet Escape

Τις τελευταίες μέρας χάθηκα εντελώς και από το μπλογκάκι μου αλλά και από την πραγματικότητα... Για δέκα μέρες είχε έρθει εδώ ο καλός μου και πριν να γυρίσουμε στο Swansea κάτσαμε για ένα τριήμερο στο Λονδίνο. Για δέκα μέρες ήμουν τελείως off, κατεβασμένα ρολά και όλα τα άγχη και οι υποχρεώσεις βρίσκονταν αλλού κάπου μακριά...
Από σήμερα, γυρνώ και πάλι εκεί που ήμουν 10 μέρες πριν. Μόνο που τώρα πραγματικά πνίγομαι στο διάβασμα!!! Δεν πειράζει, όμως, άξιζε τον κόπο να μαζευτούν τόσα μετά από ένα τόσο μαγευτικό διαλειμματάκι...
Πριν φτάσω στην πραγματικότητα, όμως, και μιας και μίλησα για μαγεία, θα κάνω μία στάση για να σας δείξω το trailer από την ταινία Stardust. Πρόκειται για ένα παραμυθάκι με μάγισσες, ιπτάμενους πειρατές, βασιλιάδες, πρίγκιπες, και πεφταστέρια! Το casting περιλαμβάνει τους Robert DeNiro, Michelle Pfeiffer, Peter O'toole, Claire Danes, Sienna Miller, Rupert Everret, Charlie Cox και με την υπέροχη φωνή του Sir Ian McKellen, στην αφήγηση. Θα έλεγα ότι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για όποιον θέλει να ξεφύγει λίγο από την πραγματικότητα και να μπει σε έναν κόσμο άλλο, μαγικό και παραμυθένιο, αλλά και για κάποιον ποιο προσγειωμένο που απλά θέλει να δει πολλά special effects. :):):)

"A philosopher once asked, are we human because we gaze at the stars or do we gaze at them because we are human, pointless really... Do the stars gaze back...? Now, that's the question."

Labels: , ,

5 Comments:

Blogger Mikrouli said...

Είδα το τρέϊλερ και τώρα θέλω να πάω να το δω μόλις μπορέσω! Σε ευχαριστώ για την υπενθύμηση.

Καλή επάνοδο! ;-Ρ

Φιλιά,
Μ

3:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Σκαθαρακι επιτελους σε βρισκω στο αγαπημενο σου σπιτι..δεν το αρνουμαι μου ελειψες..and i dododododo love this little bit of wondering!
Την ταινια δεν την εχω δει ακομα και θελω πολυ.
Με εχει φαει το κρυολογημα..ααααα..που θα παει θα συνερθω.

1:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

τζιπσακο ριξε μια ματια στην τελευταια αναρτηση ενος φιλου μου http://paraxenoselkistis.blogspot.com(αν δεν το βρεις κανε link απο την σελιδα μου-παραξενος ελκυστης)και κανε μου την χαρη να του σχολιασεις κατι.

1:55 PM  
Blogger Ιάκωβος said...

ενδιαφέρον, καλά να περνάς!

12:24 AM  
Blogger thegypsy said...

καλό μου μικρούλι, ελπίζω να βρεις τον χρόνο σύντομα, σαν μικρούλι που είσαι κι εσύ δεν υπάρχει περίπτωση να μην την απολαύσεις! :):):)

ysatis μου, ευχαριστώ για το λινκ και έτοιμο και το σχολιάκι μου ;)

ιάκωβε, u2 :)

4:40 PM  

Post a Comment

<< Home